Dåtid, nutid, framtid

Hittade en gammal blogg, så jag kopierade denna.
För 5 år sen
..Hade jag en 3 månaders bebis och en 4 åring superduktig tjej.

För 3 år sen
..Hade jag precis avslutat mitt sommarjobb på servicegruppen

För 1 år sen
.. Väntade jag på att vi skulle få svaret på vad Leos hjärntumör var för sort..

För 3 månader sen
.. Vårdade jag mitt allvarligt sjuka barn dygnet runt..

Igår
.. Pärlade vi Leos armband med Anderssons och åt pizza med samma familj =)

Imorgon
… ska vi ta Olivia på en överraskningsresa..

Om ett år
.. Har jag förhoppningsvis precis avslutat en härlig semester..

Kommentera

