Walk of hope

Den 31/8 mellan kl 11 och 15,00 kan den som vill komma till Idrottsparken i Grums och promenera mot barncancern och man kan även göra detta för att minnas vår Leo.
Vi kommer att sälja korv med bröd, dricka, kaffe och fikabröd allt skänkt av snälla företagare. Vi kommer även att ha flera lotterier med underbara vinster som är skänkt av både privatpersoner och av företag runt oss.

Jag hoppas detta är något som vi kan göra i många år framöver!

Anledningen till att vi gör detta är enkel, vi vill göra allt vi kan för att vinna över cancern. Vi vill hjälpa till i kampen mot barncancern och vi vill göra detta för att hedra Leo, Alfred, Meja och alla andra vi förlorat. Jag sa tidigt i Leos sjukdom, att jag kommer aldrig att sluta kämpa mot cancern, aldrig nånsin. Jag lovade Leo och jag står fast vid mitt ord!!

Följ med oss i kampen, gå en promenad, köp korv med bröd, fika och massa lotter!
Väl mött på Idrottsparken i Grums 31/8-14
Anmäl er på:
http://www.barncancerfonden.se/1309364949/

One comment on “Walk of hope

  1. Ni gör verkligen ett kanonjobb, både med er inre resa, men också för alla andra barn i världen.. och blir barncancern besegrad kommer all annan cancer att gynnas genom den.. Jag tycer inte namnet på din blogg stämmer alls… dina rader är allt annat än värdelösa…jag vågar påstå att de är livsviktiga… kram på er ❤

Kommentera

