Egoism

Jag blir ledsen när jag hör att ni inte tänker komma på Leos begravning för att vi har råkat säga sanningen, Exakt vad har Leo med det att göra? Han är min son, visst! Men frågan är om inte detta handlar om er egen rädsla? Kom ihåg, en gång för alla, Allt jag säger, allt jag skriver och allt jag gör står jag för!! Jag skulle aldrig göra ett uttala mig om jag inte kunde stå för det. Och ni som känner mig vet att jag aldrig pratar djupt eller känslosamt om något om det inte är så att jag brinner för det.

Jag vet att jag många gånger sagt saker som du inte vågat ta till dej och då har du vänt allt emot mig. Gör gärna det om du vill, men nu handlar det om Leo.

Imorron är alltså den stora dagen, dagen som man inte önskar att någon förälder ska uppleva, att begrava sitt eget barn. Synd att vissa inte fattar bättre utan väljer att vara egoistiska. Jag vet att vissa personer kommer att för all framtid att må dåligt över detta.
Alla som vill närvara i kyrkan och ta avsked av Leo är välkomna. Vi vill för Leos skull att så många som möjligt ska komma! Hoppas att alla som vill hedra Leos minne kommer.
Alla som vill får gärna tända ett ljus vid trädet på kvällen…

Kramar till alla mina underbara vänner! Jag skulle vilja nämna er, men med mitt minne så glömmer jag säkert nån och det vill jag inte.. Ni vet iaf vilka ni är hoppas jag ❤ ❤

One comment on “Egoism

Kommentera

