Jävla gnäll

Skulle jag radera folk som gnäller på min Facebook så skulle det snart minska med 50 %. Folk borde ge sig med gnäll och istället lägga den energin på viktiga saker, som livet! Vad gör det att det är hett som helvete? Vad gör det att det spöregnar i 8 veckor? Vad gör det om det är 40 miljoner knott och mygg? Gå in då?  Vad gör det att barnen gråter och trotsar? Jag blir trött, irriterad och ledsen på att folk gnäller över saker som vi inte styr över. Visst barnen styr man väl över. Men det är inte lätt att vara barn i ett gnälligt samhälle!! Allt hade kunnat varit mycket mycket värre. Mitt liv är iallafall för kort för att gnälla bort. Jag har redan en plats på kyrkogården, där ska jag vila den eviga vilan med min lilla son och min älskade Sambo

One comment on “Jävla gnäll

  1. Hej Anki, har hört vad som hänt via din bror och vill bara säga att jag tänker på dig. Ville säga hej. Massa kramar Elin från Floda. (fd Danielsson)

Kommentera

