En vecka

En vecka har gått om en timme sedan vår älskade unge somnade in till den eviga vilan. Älskade Leo vad du saknas mig.
Under senaste månaden när vi fortfarande hade Leo med oss så lyssnade jag och Leo mycket på https://m.youtube.com/watch?v=-YMpBCwxOuM och jag bestämde att den låten ska spelas på Leos begravning. Han sov och sov och allt jag ville var att han skulle vakna och vilja leka eller fråga om han fick nåt. Istället så lät vi hans trötta kropp sova. Vi förstår med facit i hand att han behövde sova och varför..

Veckan har varit upp och ner. Vi har gråtit tills tårarna tagit slut, Vi har skrattat tills tårarna forsat. Vi har fått så otroligt mycket kärlek, kramar, hälsningar och blommor under veckan.jag har undrat många gånger Hur jag ska ta mig vidare, praktiker som
Jag är så måste jag veta. Men jag vet att med allas kärlek så håller jag mig flytande tills jag vet.
Det finns en minnessida på Fonus.se där man kan se dödsannonserna och skriva i gästboken… http://minnesalbum.fonus.se/memorial_page_ads.php?memorial_page_id=419110&cat=Ad&sign=b2ff8ab3fcb2b69959c524f13463483a

Leo, jag älskar dig! Vi ses någon annanstans och då släpper jag dig aldrig!

Kommentera

