ovetande

så här skrev jag på min facebook i augusti

Anki K
den 4 augusti 2013

 Ligger hemma i min säng, Olivia ligger bredvid.. Leo har inte borrelia.. Jag hoppas att han är piggare i morron! Tack för att ni alla finns!!! Kram från oss
 
Tänk va skönt om han hade fått borrelia, då hade jag förhoppningsvis hjälpt nån gamling med morgonbestyren nu. Jag saknar mina gamla och jag saknar min arbetskamrater.
 
Igår hände det som inte får hända, en liten vän, en kämpe, ett litet barn lämnade den här världen efter att cancermonstret segrat. Helt sjukt! När vi första gången kom till avd 322 och jag gick till föräldraköket för att ta lite kaffe, var barnets pappa den första jag pratade med. Vi har under den här tiden pratat mycket. Leo pratar mycket om barnet. Hela familjen är helt underbar, liksom så många andra vi mött. Jag vill inte tro att det är sant. idag känner jag att det är ännu mer viktigt att vi alla tillsammans går ihop och skänker en peng till barncancerfonden. 
Det är ofattbart att en familj vi nu lärt känna måste begrava sitt lilla barn. Det gör ont i hjärtat, på riktigt! 
 
Tänk på Leos insamling på barncancerfonden! http://www.barncancerfonden.se/1309353135/
Kommentera

