Stjärnfilt

Köpte lite garn från Yarn-Paradise, som jag tänkte göra en stjärnfilt att ha i husvagnen av. Jag har virkat, svurit och repat upp, jag vet inte hur många ggr när jag igår äntligen fick till det. Jag vet inte hur stor jag ska göra den, har 400 gr garn, men så stor blir den nog inte 😛

Idag har det inte varit skoj att vara ute, blåst såna isvindar, sen började det att blåsa och snöa, ska bli roligt att se hur det är att åka till jobbet imorron =)

4 comments on “Stjärnfilt

  1. Jag tycker du ska skatta dig lite högre, vadå värdelösa rader, du skriver ju om ditt liv och visar bilder på dina vackra hantverk! Inte värdelöst, värdeFULLT! kram.

  2. Hej Anki, kan det möjligtvis vara så att du är min hemliga byteskompis? Tänkte att åldern borde stämma, du bor i mellansverige, har schäfrar… ja det ser onekligen ut som om det borde vara du 🙂
    Hoppas, hoppas att jag äntligen löst mysteriet!
    Kram
    Susanne

  3. Hej Vilken fin, annorlunda filt. Har bara sett 5 uddiga innan. Finns där ett mönster som du vill dela med dig? Tänkte virka en baby-filt i olika rosa färger till mitt kommande barnbarn. Tack på förhand, Cia

Kommentera

