Hemlis bytet..

det blir mer och mer spännande, igår fick vi våra bytesvänner tilldelade och jag fick min första hemliga ledtråd.  Jag klurar, läser bloggar, funderar och är nyfiken. Idag köpte jag lite saker som min hemlis ska få, jättesvårt verkligen! Men det ska blir så skoj att se vad hemlisen tycker och om hemlisen listar ut vem just jag är.

 

Nu är det poncho virkning som gäller.. kram på er!

One comment on “Hemlis bytet..

  1. Visst är det spännande med hemlisbytet! Jag är ute och kikar runt för att försöka klura ut vem som är ”min” hemliga kompis. Tror inte att det är du men det var kul att kika in i din blogg en sväng i alla fall.
    Hälsningar
    Marie i Luleå

Kommentera

