Ella

Då är min 4de hjärtekatt och min andra stödvirkade hjärtekatt klar.
Hon är alltså beställd hos  http://www.deisydesign.nu/ som i sin tur skickat material till mig som stödvirkare och jag i min tur virkar och skickar den vidare.
Beställ en du också även om du inte kan virka så finns det många stödvirkare som ställer upp och gör det åt dej =)
Här har ni Ella iaf, hon är gammelrosa med vitt.. Ni kommer att veta vem som beställt henne när hon anländer till Göteborg och blir visad på hjärtekattens blogg. Hjärtekattens blogg hittar ni om ni klickar på bilden.

Kommentera

