Dansavslutning

Ja då har den här terminen också tagit slut. En sten har släppt från hjärtat, ett ”bekymmer” mindre, eftersom ett av min jobb slutar halv 5 så har vi inte kunnat åka på dansträning pga det, jobbar jag sen kvällen, så blir det inget då heller. Bök och fix om sambon varit ute på annat. Dottern har valt mellan dansen och drillen och det låter idag som hon väljer drillen, mkt lättare att kunna få nån som kan skjutsa henne dit i höst om inte vi kan..

Dansavslutning eller den stora vårshowen, gick under titanic tema i år. Svårt att följa med när jag hade lilleman med mig. När musiken tonades ut efter varje dans, ropade han heeeeem… Tjatade sen 16 att han skulle hem. Vad ska du hem och göra sa jag, fotba svarar han, vilket betyder Fotboll.

Det är både tråkigt och bra om hon väljer att hoppa av dansen nu, hon är duktig, med rätt instruktör kanske hon skulle bli riktigt duktig vad vet jag, jag är ju bara en mamma.  bra att hon hoppar av är det för att då slipper vi all åkning, allt extra bök osv en massa annat som jag inte tar här.

Nä nu är det verkligen dags att försöka sova, längtar enormt efter sambon, känns som vi knappt setts sen i Fredags och det dröjer än innan vi ses.

Ha en trevlig måndag!

Kommentera

