Älskade unge

Idag fyller våran lilla prins 2 år, tänk att 2 år har gått sen han kom ut, 4840 gr och 56 cm lång, ren kärlek! Tänk att man ha såna enorma känslor för sina barn.
Dagen började 6,15 med sång, vi sjöng 2ggr men han ville inte vakna.. Sen frågade jag om han skulle sätta sig upp och kika vad olivia hade med sig för paket. NÄÄÄÄÄÄ sa han.  haha vilken mysklutt =) Sen var det dagis till 14 där dom firat med sång, paket och ett kort. När jag väl kom hem efter jobb och handling skulle vi fika när tårtan tinat. Låg på sängen och kom på att vi skulle vara i kyrkan om 45 min, slängde mig på telefonen och ringde Linda. Så Olivia kunde åka med dom, sen dusch och iväg. Tårta fick det bli senare på kvällen, då vi även öppnade mer paket och faster kom med en stooor traktor…
I morron ska vi ha kalas för släkten. Jag och Fredda har bakat bottnar nu på kvällen och imorron ska jag fixa den..

En bild bjuder jag på, på en sur och nyvaken 2 åring!

Vi älskar dej Leo!

One comment on “Älskade unge

  1. Fin kille, och stor var han när han föddes minsann! Jag som tyckte min grabb (min minsting, snart 19 år) var stor när han föddes med sina 53 cm och 4500g 😀

Kommentera

