Dä blåser i träa i daa

Sköna maj välkommen till vår bygd igen! Vårvindar friska leka och viska!

Första maj bjuder oss på blåsväder, vet inte om det kanske blir lite inne pyssel idag på fm, städningen kommer efter när det är fint väder ute =)

ett klipp från min blogg som jag skrev när jag väntade lilleman

Fredagen den 1 maj

Ensam

Sitter i sjukhussängen, känner mig som den mest ensamma människan i hela världen.
Fick åka hem på permis idag, några timmar. Skönt att komma hem, men jobbigt att åka tillbaka.
Ska försöka sova en stund nu. Så det blir måndag nån gång 😛

Ha det bra..

Nu ska jag ta tag i disken.. Ha en trevlig första maj =)

Kommentera

