Malte klar, men inte redo

Malte är nu klar, han ska få invänta ressällskap, sen åker dom 2 mot nya vänner, där jag hoppas att dom kommer att ge massor av kärlek och ömhet!

2 comments on “Malte klar, men inte redo

  1. Han är verkligen jättefin!
    Själv har jag bara hunnit med ett huvud, har en del andra projekt jag vill avsluta innan jag börjar på allvar. =)
    Hoppas du får en riktigt bra Valborg….. och du…. glöm inte bort att ta hand om dig själv också!
    Kramar i massor

  2. Dom blir mycket söta alla hjärtekatterna. Tänk att vi har valt samma färg, fast jag har virkat min i Tilda. Din ser större ut. Hoppas så många barn som möjligt får varsin katt. Glad Valborg och 1:a Maj, eller vad man nu säger……
    Kramar Eva

Kommentera

