Malte växer

Nu har Malte fått sina armar, det går segt, jag jobbar och sambon jobbar eftermiddag, vilket alltid gör att barnen kommer i säng lite senare än när man är 2 vid kvällrutinerna…  Imorron hoppas jag på sol, då ska benen, svansen och hjärtat virkas.. och så blir det en tur till Ica och köpa lite mer soft cotton, ska göra en till i en annan färg =)

Jag erbjöd mina icke virkkunniga vänner på Facebook att om dom vill vara med och stödja detta projektet med en egen katt, så kan dom köpa garn, så virkar jag.. Slänger ut samma erbjudande här, vän eller inte, Du väljer färgen, du står för materialet och jag virkar, sen skickar jag katten dit den ska med det namn du vill ge den och med ditt namn! Jag tycker att hjärtekatten är viktigt!

Kommentera

