En vanlig dag i mitt liv..

Idag har jag jobbat några timmar. alltid lika roligt att komma ut och få jobba lite och träffa folk om inte annat =)
Sen i väg till dagis efter barnen, och så en tur till Wallgrens där det bjöds på pannkakor.
Vi åkte och hyrde en mattvätt, för att kunna skura av dynorna i husvagnen, tog dom på altanen också, OJOJ vilken bra maskin, blir att hyra den flera ggr!

Beställde för ett tag sen ett namnsmycke av en tjej på Facebook, idag var det leveransklart =) Så fint.. klicka på bilden så kommer du till Malin och Lindas hemsida! Tack Malin, jag älskar halsbandet =)

Sen kommer kvällen, barnen ska läggas och en annan är helt slut, sen kommer över tröttheten och jag orkar inte somna! Ska iaf försöka nu,  F är sjuk, vet inte om han pratar i sömnen eller om det är feber yrsel!

God natt!

One comment on “En vanlig dag i mitt liv..

  1. Vad roligt att du känner dig nöjd med halsbandet!! Vad duktig du är på att pyssla, virka har jag aldrig lyckats lära mig, mamma försökte, men gav upp med orden: -Men Malin, ALLA behöver inte kunna virka vet du!!! 🙂
    Kram M

Kommentera

