Däckad..

Ligger i sängen med bultande huvud och total täppt näsa.. Kan inte ta vanlig nässpray pga ett långvarigt beroende, så nu väntar jag på att sköterskan ska ringa, så jag kan få lite Nasonex utskrivet.. Älskling stannar hemma med barnen idag, så jag får vila mig. Känner mig dock lite piggare idag än igår eftermiddag/kväll.

Familjen grejar ute på altanen, jag har fönstret öppet inne i sovrummet, men det känns inte.. UNDERBARA vår.. Fåglarna kvittrar sin finaste sång, solen skiner och det är skönt ute.. Kanske orkar jag ta en kopp kaffe på altanen i eftermiddag =)

Har lite virkning som jag ska göra klart, bla en kanin, som ska sys ihop och stoppas nu när jag hittat ståltråd =)

Hoppas att ni alla har en bättre dag än vad jag har..

 

Kommentera

