äntligen

Äntligen har det gått igenom att jag får häva köpet på datorn som jag köpte via nätet.. Riktig skit vill jag lova och ändå var det en FS amilo. skickade in datorn för tredje gången och redan då skulle köpet hävas men infocare servade datorn med ett nytt moderkort och en ny fläkt för tredje gången och skickade den tillbaka till mig.

Jag skickade datorn tillbaka 2 dagar efter tog inte ens upp den ur kartongen. Komplett hade när dom mottagit datorn för fjärde gången startat upp min nyservade dator och så kunde dom berätta att det var nog samma fel igen. För fjärde gången skickades datorn till infocare, som missat? att det var en reklamation på datorn och beställde för fjärde gången moderkort och fläkt. då undrar jag HUR kan det vara fel på datorn igen? Bytte dom aldrig grejerna innan?
När datorn hade varit iväg första gången och kom tillbaka så funkade inte skärmen, så jag ringde upp dom och frågade, då sa killen jag pratade med, dom kanske inte hade tid att göra den klar. Men hur lång tid tar det att sätta i sladden till skärmen? 10 sek? Då svarade han, det är olika folk som gör olika saker.. Haha. VILKA SKÄMT!

Men idag blev det äntligen äntligen klart att köpet är hävt! ingen är gladare än vad jag är..

Trött är jag också, det har varit en intensiv vecka men men, det är roligt att jobba också =)

Helgen blir minst lika intensiv. städa, baka och kalas på leklandet för Os kompis imorron, på söndag ska vi på fotbollsmatch om det är fint väder annars stannar vi hemma, sen ska vi fira älsklingen. Nån gång ska jag ha tid och virka en strut med chokladsås också, fast jag tror att vi ska ha på hallonsås ist 😛

Vad roligt med alla besökare då, trist bara att så många som tittar in och inte säger att dom varit här =/ Blir så glad när jag får mail att nån kommenterat. Flera som läser här och kommenterar på facebook, men det är inte lika roligt. för dom kommentarerna försvinner med tiden och juh fler statusar man får.. och hur ska jag hitta till din blogg om du inte skriver att du varit in här? 😛

Nu ska jag sluta de bruna..

Ha det bra och tack för titten!

Kommentera

