African Flowers

Testat att göra african flowers som ska vara till en fotboll, men jag tror att bollen kommer att bli mega stor. Ska försöka hitta något annat sätt att göra en fotboll på.. Fast själva rutan var jättelätt att göra och det blir rätt fint. Även om jag inte förstår halvhysterin över dom, tycker nog att en mormorsruta är finare =)

Så här ser mina ut, men inga trådar är ännu fästa och den är bara hopvirkad för att jag skulle kunna se en helhet..  Ser tom ut som om den svarta är större, så är inte fallet 😛

Nu ska jag dricka min aloevera juice och gå mot sängen..  Ha det bra!

Kommentera

