Virktävling

Det ska bli så roligt att få lägga upp bidraget, det ska bli så roligt att se allas alster..  Jag var klar för ett tag sen, men fick då se att man fick göra fler än en, så nu har jag ett helt gäng..  Har en presentation också.

Imorron eftermiddag kommer jag att länka till tävlingen härifrån så ni får se =)

Magsjukan har härjat här sen i tisdags natt och har skördat den starkaste av oss, Fredda ligger och är riktigt klen.. MEN MEN inte jag.. Jag mår bra och har gjort hela tiden *peppar peppar*

Nu ska jag sova det är jobbdags imorron..

Sov gott!

One comment on “Virktävling

  1. Tack för de fina orden!
    Jag måste säga att dina var ju hur söta som helst och vilken historia… hihihi…
    Det ligger fler bilder nu på mina Minimojer på min blogg så du riktigt kan syna dem innan du röstar… hahahaha

Kommentera

