Så Mycket

Det är så mycket jag vill och borde göra och så finns det måsten också..

I dag är det städa som jag borde göra när jag för en gång skulle är ensam hemma..
Jag måste verkligen tvätta och vika den rena tvätten
Men helst av allt vill jag bara sitta i soffan och virka på mitt tävlingsbidrag, men vi får väl se.. Jag har nästan 4 h för mig själv nu innan resten av familjen kommer hem =)

Vad ska du göra idag?

I eftermiddag blir det en tur till dansskolan..

Mitt stora troll sa igår kväll, jag hade nästan glömt bort hur man dansar, men det var ju första gången förra veckan =)

Nä nu ska jag dricka upp kaffet, försöka få tag i sjukgymnasten, sen börjar med dagen sysslor..

Ha en bra dag alla!

Kommentera

