Halvfärdiga projekt..

Virkar lite, tröttnar, hittar nåt roligare, garnet tar slut det är några av anledningarna hos mig för att högen med halvfärdigt växer..

har ett överkast i mormorrutor till 180 cm säng som är långt ifrån klart.. kanske när jag blir gammal gör jag klart det =)
Har även ett överkast till dotterns säng, stora mormorsrutor som är ett stort hjärta i en fyrkant..

har lite andra saker som ligger visar bilder på tre av dom =)

En svampbob ska detta bli, har lite kvar.. Fick hjälp att översätta mönstret av armen av snällaste http://virknalenshemlighet.blogspot.com/

En glad krabat från en av Mias böcker lider av garnbrist…

En liten sköldis är på väg att födas och går under kategorin lite roligare saker =) också från mias bok.. Mias underbara blogg finner ni på http://booip.blogspot.com

Allt från mig för idag!

Ha det så bra =)

One comment on “Halvfärdiga projekt..

  1. Ja det är väl lätt att pyssel blir liggande men alltid bra att ha ngt att pyssla med 🙂

    Ang din kommentar i min blogg så tror jag nog att storlek 50-56 kommer passa bra ett tag 🙂 Annars får vi väl köpa nya plagg 🙂

    ha det så bra!

Kommentera

