En mössa..

Har funderat på att göra en mössa ett bra tag, men har haft annat som jag ville göra före nu när jag äntligen fattar hur man virkar =)

Men häromdagen sa min dotter, det här garnet vill jag att mormor ska virka en mössa av åt mig..
Berättade detta för min mamma och hon sa, det kan väl du göra nu?!!

Jaja, jag började på fm idag efter vi ätit sen frukost.
Min dotter är jättenöjd, inte jag ( men så är det ofta) Hon fick välja mellan Lia ( som hon kallat sig själv sen hon lärde sig prata) och en blomma.. Helst ville hon haft båda, men det fick inte plats. Men jag fick lova att göra en mössa till. HON skulle välja garnet, så det inte blir nån konstig färg sa hon .

Här är resultatet:

 

2 comments on “En mössa..

Kommentera

