Den lilla lila…

I tystnad har jag under helgen virkat, dottern har flera ggr frågat, Vad virkar du? Ja du vet inte..svarar jag gång på gång
Jag virkar ju så fort jag får en stund över och  under en biltur idag virkade jag ett ben, hon frågar igen Vad virkar du?
En paddel sa jag. Det vet jag inte vad det är säger hon då…

Så här såg det ut när barnen lagt sig

Vi såg en ruskigt dålig film( kommisarie späck)  nu ikväll, det var bra för då blev hon klar..

Hon är gjord av 110 % kärlek, akrylgarn och vadd =)

Mönster efter Mias bok =) jätteroligt mönster…

Nu är det dags att sova..

2 comments on “Den lilla lila…

Kommentera

