Virkat fika

Fikafatet börjar bli fullt vart är gästerna? Får nog gå ut i lekstugan och hämta in lite kaffekoppar, så jag och barnen kan ha bjudning imorron.. Välkomna =)
Nu börjar det bli många läsare, men bara 2 kommentarer??

Här kommer dagens skörd. Först ut är mina smartieskakor..

Sen gjorde jag ett par vaniljbullar

En maräng

En mintkyss..

som sagt, det börjar bli fullt på fatet =)

5 comments on “Virkat fika

  1. Hoppas att ni fick en trevlig fikastund. Kakfatet ser lockande ut.
    Jag började med att virka kakor i höstas och har sedan gått över till amigurumisar och african flowers. Jag måste nog virka några semlor nu när det är dax.
    Kram Eva

Kommentera

