Fikasugen

Min dotter önskade att jag kunde virka en liten semla till henne, så vi började kolla på nätet, det finns en uppsjö av fika att virka.. Så det var bara att sätta igång. Jag kommer inte att uppge vart jag hittar min inspriation, då inget av det jag hitills gjort är efter någons mönster.. Alltid ändrar man nåt!

Först ut var en monstersemla, men efter att vi premiär åt semlor igår så tyckte vi inte längre att den var stor, utan mer normal. Fast just nu finns ingen bild på den, så vi återkommer med bild.

Sen gjorde jag dammsugare, tyckte inte att nån av dom blev bra. den ena blev jättetjock och det bruna blev inte jämt
den andra blev bättre, men jag är inte nöjd. ska leka mer med detta!

Sen gjorde jag Kärleksmums med strössel

Sen en till Semla, i lite mindre format

kommer fler saker på bild, ska bara fota dom först =)

Kommentera

