Sömntutor..

Jaha, jag har inte hört när klockan ringde halv 8 och det var dags att gå upp, vaknade 1 min över 8, vi brukar iof inte gå upp förens runt 8 så, så sena var vi inte..

Stora trollungen är på dagis nu, men hon önskade att hon hade fått sovit mer, Jag är sleten idag mamma sa hon. Bådar gott inför eftermiddagen..

Pappan i huset och den lilla trollungen dom sover än.. =)

Imorron är det planerat att vi tillsammans med barnens farbror ska ta oss en tur till Liseberg.. Det ska bli skoj.. Inte för att jag åker karuseller, men det är skönt att komma bort en stund…

Nu ska jag ta min dammsugare och gå till husvagnen, den ska städas… Sen ska bilen &  huset få sig en omgång

Ha en trevlig dag!

Kommentera

